طنین شعارهای ملی در زنگان: آذربایجان ساغ اولسون، دوشمانلاری کور اولسون+ ویدیو*****

آذوح: آذربایجان وار اولسون، ایستمین کور اولسون
آذربایجان ساغ اولسون، دوشمانلاری کور اولسون
اینها نمونه هایی از شعار های ملی و تورکی غرورآفرینی است که برای اولین بار در ورزشگاه زنجان و در دیدار تیم بسکتبال این شهر سرداده شد.
به گزارش آذوح در هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر بسکتبال، تیم های همیاری و شهرداری گرگان در زنجان به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه 67 بر 57 به سود شاگردان "عباس آقاکوچکی" خاتمه یافت.
این مسابقه در سالن "انقلاب" زنجان و به قضاوت جعفر محمدپور به عنوان سرداور به همراه محمدرضا صالحیان و شهرام کرمی به انجام رسید و شهرداری نتوانست همچون پلی آف فصل گذشته، همیاری را در زنجان شکست دهد. ضمن اینکه بازی رفت دو تیم در گرگان با برتری 77 بر 70 به سود شهرداری به پایان رسیده بود.
اما از اصلی ترین وقایع این دیدار می توان به لحظاتی اشاره نمود که حاضران در ورزشگاه به دفعات شعارهای ملی سردادند و استادیوم را به لرزه انداختند.
این اولین باری است که در جریان یک دیدار ورزشی در زنگان چنین شعارهای ملی سرداده می شود و به خوبی نشان از رشد روزافزون آگاهی ملی و حرکت ملی آذربایجان جنوبی دارد.
در حالی که تعدادی معدود از بی تحرکی حرکت ملی سخن می گفتند چنین ویدئوهایی به بهترین شکل نشانگر قدرت جنبش آذربایجان بوده و مهر خاموشی و بطلان بر چنین ادعاهای نادرستی است.
برای دیدن ویدیویی خلاصه از شعارها بر روی لینک زیر کلیک نمایید:




آذوح
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn