آقای روحانی ، آیا می دانید قبر « ستارخان » کجا و در چه وضعیتی است !؟

آذوح: مسئله شعارهای تبلیغاتی و وعده های جناب روحانی قبل از ریاست جمهوری در مورد تدریس زبان مادری ، احیای دریاچه اورمیه و بهبود شرایط اقتصادی ملتمان آنقدر تکرار شده که پرداختن به آن دیگر تبدیل به کلیشه شده بنابراین از این مسئله فعلا در این نوشته می گذریم !
ما از رئیس دولت به اصطلاح تدبیر و اعتدال سؤالی داریم ! می خواهیم از جناب آقای روحانی بپرسیم آیا ایشان نام ستارخان ، سردار ملی آزربایجان را شنیده اند ؟ آیا می دانند که اگر نبود این بزرگ مرد تاریخ آزربایجان و یارانش در انقلاب مشروطه شاید همین امروز ایشان به جای تکیه زدن بر مسند ریاست جمهوری شاید در تکاپوی داشتن قانون اساسی و مجلس ملی ( هر چند که سوری ) باشد بودند ؟
آقای روحانی می خواهیم از شما بپرسیم آیا می دانید قبر این بزرگ مرد کجاست ؟ آیا میدانید روزانه هزاران نفر بدون آنکه بدانند پای بر روی سنگ قبر ایشان گذاشته و بی احترامی می کنند ؟ آیا می دانید در کنار قبر مظلومانه سردار ملیمان ، بارگاهی بزرگ به نام شاه عبدالعظیم قرار دارد ؟ آیا عبدالعظیمی که سنخیتی با ایرانی که از آن دم می زنید ندارد مهمتر از یکی از بزرگترین تاریخ سازان 100 ساله اخیر این جغرافیا و حتی به مراتب بزرگتر از این جغرافیا یعنی جغرافیای شرق و خاورمیانه است ؟
و اینکه اگر نمی توانید و یا نمی دانید ارزش این بزرگ مرد تاریخ ساز را ، آیا اجازه آوردن مزار ایشان به زادگاهش یعنی آزربایجان و تبریز را تصویب می کنید ؟ آیا گوشه ای از تدبیر و عدالت خود را به کار می گیرید ؟ چون ملت تورک آزربایجان تحمل بی احترامی به شخصیت تاریخی خود را نداشته و حاضرند با هزینه شخصی بارگاهی در خور شان و عظمت سردار ملی آزربایجان در تبریز بسازند .
ما بی صبرانه منتظر جواب رهبر دولت تدبیر و امید هستیم تا جوابگویمان باشند هر چند که ..........
پیج طیف مستقل : Guneyazerbaycanmusteqil feallari
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn