علی احمدی از زندان مشکین شهر آزاد شد

آذوح: دوشنبه ۲۱بهمن۹۲علی احمدی فعال دانشجوی آذربایجانی اهل پارسآباد مغان پس از ۵روز بازداشت با قرار وثیقه ۲۰میلیون تومانی از زندان مشکین شهر آزاد شد.
پنجشنبه ۱۷بهمن۹۲قاضی فلاح رئیس شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب پارساباد به نیابت از دادگاه مشکین شهر علی احمدی را به اتهام «تبلیغ علیه نظام» تفهیم و قرار وثیقه ۱۲میلیون تومانی صادر نمود که در پی اعتراض علی احمدی به بازداشت غیرقانونی خود از سوی ماموران امنیتی و خودداری از تودیع وثیقه، با دست بند و پابند به بند ۲ (معتادین) زندان شهر مشکین شهر منتقل گردیدعلی احمدی فعال دانشجویی آذربایجانی اهل پارساباد از سوی نیروهای امنیتی اداره اطلاعات بازداشت و به زندان مشکین شهر منتقل شد.
به گزارش گونئی نیوز، علی احمدی فعال دانشجویی آذربایجانی اهل پارس‌آباد (مغان) پنجشنبه ۱۷بهمن‌ماه ۹۲، پس از احضار به اداره اطلاعات پارس‌آباد از سوی ماموران امنیتی این ادره بازجویی و سپس به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب پارس‌آباد منتقل شد.
یک منبع مطلع به گونئی نیوز  خبر داد که فلاح قاضی شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب پارس‌آباد، قرار وثیقه ۱۲میلیون تومانی برای این فعال آذربایجانی صادر کرد.
گفته می‌شود این فعال دانشجویی به بازداشت غیرقانونی خود از سوی ماموران امنیتی اعتراض و از تودیع وثیقه خودداری کرده که در پی آن به زندان شهر مشکین شهر منتقل شد.
این منبع مطلع همچنین افزود که احضار علی احمدی به دنبال بازداشت او در شهریورماه 92 به هنگام عزیمت به دامنه‌های ساوالان صورت گرفته است. وی در اول شهریورماه سال جاری در هنگام عزیمت به ساوالان به همراه چند فعال آذربایجانی دیگر بازداشت و به اداره اطلاعات مشکین‌شهر منتقل شد که یک روز بعد از آن آزاد می‌شود.
گفتنی است این فعال دانشجویی آذربایجانی پیشتر در اولین بازی آسیایی تیم تراکتورسازی و الجزیره امارات از سوی ماموران امنیتی اداره اطلاعات بازداشت و به زندان مرکزی تبریز منتقل شد. وی پس از چند روز بازداشت در این زندان، با قرار وثیقه ۵۰میلیون تومانی آزاد شد. همچنین ماموران امنیتی در ماه جاری کافه «آلما» متعلق به وی را در شهر اردبیل پلمپ نموده‌اند.
لازم به ذکر است علی احمدی دبیر کانون شهریار دانشگاه محقق اردبیلی و نیز مدیرمسوول نشریه دانشجویی «گورورش» دانشگاه محقق اردبیلی است  .
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn