در روز جهانی بزرگداشت زبان مادری: برگزاری رزمایش 32 گردان واکنش سریع بسیج در تمامی شهرهای آذربایجان غربی!!*****

آذوح: امروز، 21 فوریه روز جهانی بزرگداشت زبان مادری، آذربایجان غربی میزبان رزمایش «الی بیت المقدس» خواهد بود.
به گزارش آذوح همزمان با بازداشت بیش از 65 فعال سیاسی آذربایجانی در شهرهای مختلف، 32 گردان واکنش سریع بسیج آذربایجان غربی(31 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر) نیز در روزهای اول و دوم اسفند در تمامی شهرهای آذربایجان غربی(17 شهرستان و 3 بخش) به خیابانها خواهند آمد.
ترس رژیم ایران از رشد روزافزون و بیسابقه ی حرکت ملی در میان جوانان آذربایجانی باعث گردیده عملا آذربایجان جنوبی به منطقه ای نظامی مبدل گردد.
در روزهای گذشته و پس از قهرمانی تیم تراختور آذربایجان در مسابقه ی ورزشی، هزاران نفر در بسیاری از شهرها به خیابانها آمده و شعارهای ملی سردادند. تکرار این وقایع در شهرهای مختلف آذربایجان رژیم را محبور به واکنشی چنین گسترده کرده که نشان از پتانسیل بسیار بالای حرکت ملی آذربایجان جنوبی دارد.
گفتنی است سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم»، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در خصوص اهداف برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» بسیج گفته است: هدف از برگزاری این رزمایش ایجاد آمدگی یگان ها برای انجام ماموریت های واقعی، بالا بردن توان رزم گردان های بیت المقدس از لحاظ روحیه، آموزش و تجهیزات، تمرین و تدام آموزش های یگانی که از قبل آموزش داده شده و همچنین حفظ انسجام عملیاتی و برنامه های رزمی و فرهنگی است.
آذوح
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn