سجاد افروزیان به زندان مراغه منتقل شد

آذوح: بنا به گزارش خبرنگار 50000000 از ملکان، فعال ملی – مدنی سجاد افروزیان امروز در بازداشتگاه اداره اطلاعات ملکان بود و در آنجا دست به اعتصاب غذا زده بود.
همچنین این فعال ملی –مدنی از زمان انتقال به بازداشتگاه اطلاعات ملکان دست به اعتصاب غذا زده و اعضای خانواده او و ضعیت جسمانی سجاد را نامناسب گزارش کرده اند ولی سجاد در تماس تلفنی با خانواده خود گفته بود بر تصمیم خود مصمم می باشد. همچنین به عوامل اطلاعاتی گفته بود که تا زمانی که شما بر فشار و تهدید های خود بیافزایید من هم به اعتصابم ادامه خواهم داد.که بالاخره امروز بعد از ظهر به زندان مراغه منتقل شد.
ماموران اطلاعاتی خانواده سجاد افروزان را تهدید کرده بودند در صورتی که سجاد اعتصاب غذای خود را نشکند عواقب بدی برای وی بدنبال خواهد داشت.
روز پنج شنبه 20 فوریه 2014 سجاد افروزان همراه با کریم فیاضی در شهر ملکان دستگیر شد و روز شنبه 22 فوریه 2014 پس از 2 روز بازداشت در بازداشتگاه نیروی انتظامی به زندان مراغه انتقال یافته بود.
بنا به گفته نزدیکان این فعال ملی –مدنی قاضی برای آزادی موقت وی قرار وثیقه صادر کرده است ولی نیروهای اطلاعاتی تا حالا مانع آزادی این فعال آذربایجانی شده اند.
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn