تداوم بی خبری از وضعیت سعید حسینی و ناصر عبدالهی

آذوح: خانواده های سعید حسینی و ناصر عبداللهی، دو فعال مدنی آذربایجانی که با فرا رسیدن روز جهانی زبان مادری و فعالیت های مربوط به آن بازداشت شده و تحت شکنجه های ماموران امنیتی نیروی انتظامی قرار گرفته بودند،هیچ گونه اطلاعی از وضعیت این دو فعال ندارند. این امر باعث نگرانی شدید خانواده های ایشان شده است.
17 روز از بازداشت دو فعال مدنی آذربایجانی به اسامی سعید حسینی و ناصر عبداللهی می گذرد و خانواده های این دو فعال علی رغم تلاش های بسیار و مراجعات مکرر به نیروهای انتظامی استان اردبیل،هنوز نتوانسته اند اطلاعات دقیقی از محل نگهداری ایشان بگیرند . خانواده این دو فعال مدنی به دلیل نگرانی وافر خود بارها به مراجع امنیتی و قضایی مربوطه مراجعه نموده اند، اما عدم پاسخگویی مسئولین بر نگرانی ایشان افزوده است.
ابتدا ماموران تایید کرده بودند که سعید حسینی در زندان اردبیل نگهداری می شود اما یک هفته بعد به هنگام مراجعه والدین سعید حسینی به نیروی انتظامی استان اردبیل، این مسئله از طرف خود نیروهای انتظامی تکذیب شده است و ماموران انتظامی ادعا کرده اند که وی در زندان اردبیل نیست .
والدین ناصر عبدالحسین زاده،دیگر فعال بازداشت شده آذربایجانی نیز گفته اند که اطلاعی از وضعیت فرزندشان ندارند و نیروی انتظامی نیز از ارائه اطلاعاتی مبنی بر محل نگهداری وی سر باز می زند.
گفتنی است سعید حسینی و ناصر عبداللهی از فعالین مدنی آذربایجانی روز دوشنبه 28 بهمن ماه ،ساعت 11 شب توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر شده و به بازداشتگاه یکی از مراکز نیروی انتظامی شهرستان پارسآباد منتقل شده بودند و بعد از دو روز شکنجه شدید در نیروی انتظامی و اداره اطلاعات،این دو فعال را به مکان نامعلومی منتقل کرده اند.
گوناز تی وی
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn