جلسه فراخوانی گردان بیت المقدس در تبریز با محوریت مبارزه با هویت طلبان آزربایجان!

آذوح: جلسه فراخوان گردان بیت المقدس دسته های واکنش سریع تبریز ( ناحیه 8 ) امروز به ناریخ 16 اسفند 1392 در مسجد بابا الحوائج تبریز تشکیل یافت .
بنابر اطلاعات رسیده این جلسه با سخنرانی « سرهنگ احمدزاده » فرمانده ناحیه غدیر سپاه در تبریز برگزار شده است .
در این جلسه که با حضور حدود 100 نفر از بسیجیان واکنش سریع انجام گشته است ، جناب احمدزاده از احساس نگرانی شدید خود از ناحیه فعالین ملی آزربایجان که آنها را پان تورک نامیده است لب برگشاده است .
بنابر گزارشات ،جناب احمدزاده کسانی را که شعارهای « تورک دیلینده مدرسه » ، « آزربایجان بیر السون مرکزی تبریز السون » را می دهند عناصر خود فروخته و جاسوسان جمهوری آزربایجان شمالی نامیده و از حضار می خواهند که در مقابل آنها بیاستند .
ایشان می گویند : بیش از 1000 هزار سال است که زبان رسمی ایران فارسی است و ملت آزربایجان تا کنون دغدغه ای برای تحصیل به زبان فارسی نداشته است .
جناب سرهنگ در ادامه سخنرانیشان از بسیجیان جوان می خواهند روحیه بسیجیهای 30 سال گذشته را الگوی خود قرار دهند و تا می توانند از بچه های کم سن و سال برای دعوت به عضویت در بسیج و مبارزه با پان تورکیسم !! اهتمام ورزند . همچنین ایشان در یک اظهار نظر می گویند " هر کس حرف امام خامنه ای! را گوش ندهد ، از فرمان امام زمان سرپیچی کرده است . "
یادآور می شود قبلاًً نیز نسبت به تشکیل « نیروهای واکنش سریع » بسیج در آزربایجان اخباری از فیسبوک طیف مستقل منتشر شده است
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn