تجمع مشتریان موسسه شفامهر در نصف‌راه تبریز

آذوح: عده‌ای از مشتریان موسسه شفامهردر مقابل یکی از شعبه‌های این بانک تجمع کردند. جمعی از دارندگان حساب در موسسه قرض‌الحسنه شفامهر روز پنج‌شنبه ۲۲ اسفندماه ۹۲ حوالی ساعت ۱۰ با تجمع در مقابل شعبه نصف‌راه این موسسه به عدم تحقق تعهدات موسسه نسبت به مشتریان اعتراض کردند.
بنا به اطلاع گروه خبری تبریز سسی،این تجمع باعث گردیده بود که ترافیک سنگینی در نصف‌راه مشاهده شود و نیروهای امنیتی از ترس اعتراض خیابانی فضا را امنیتی کرده و اقدام به بستن مسیر نصف‌راه تا راه‌آهن نمودند.
نیروهای امنیتی تجمع کنندگان را در صورت پراکنده نشدن تهدید به بازداشت می‌نمودند. در مقابل تجمع کنندگان که تعدادشان ده‌ها نفر بود خواستار رسیدگی مسئولین به خواسته‌هایشان بودند.
یکی از مشتریان اظهار داشت که بارها اقدام به تجمع نمودیم اما مسئولین از جمله آقای پرورش مسئول موسسه پاسخی در این زمینه نمی‌دهد حتی در مقابل استانداری آزربایجان شرقی نیز نسبت به خواسته‌هایمان تجمع کرده بودیم که تا حالا هنوز جواب منطقی در این زمینه از سوی آنها نشنیده‌ایم.
اطراف این تجمع کنندگان را نیروهای انتظامی حلقه زده بودند و هر کس را اقدام به تصویر برداری می‌نمود هشدار داده و تهدید به بازداشت می‌کردند.
بر اساس خبرها موسسه شفامهر با مشکلات بحرانی از جمله ورشکستگی مواجه است. این در حالی است که دادستان عمومی و انقلاب تبریز آقای موسی خلیل اللهی نیز نسبت به این موضوع اشاره کرده و می‌گوید: در سال ۹۲ صندوقهایی با مشکل و بحران مواجه بودند که این بحران می‌توانست وارد جامعه شده و موجب از بین رفتن دارایی مردم شود؛ با این رویکرد برای ساماندهی این موسسات تلاش کردیم و به شکل موفقی، ادغام با صندوقهای معتبر دیگر و دارای مجوز بانک مرکزی انجام شد.
وی ادامه داد: به جز یک مورد «صندوق شفامهر» که مراحل کارشناسی انجام شده، در مرحله توافقات اولیه برای ادغام است و طی هفته جاری با مجموعه دیگر زیر نظر بانک مرکزی ادغام می‌شود.
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn