انتقال اکبر مهاجری و محمد خطیبی به بند سه‌گانه زندان مرکزی تبریز

آذوح: اکبر مهاجری و محمد خطیبی از فعالین حرکت ملی آزربایجان به بند سه‌گانه منتقل گردیدند. این فعالین ملی ـ مدنی آزربایجان روز یکشنبه ۱۷ فروردین‌ماه ۹۳ از قرنطینه به بند سه‌گانه زندان مرکزی تبریز منتقل شدند.
بنا به اطلاع گروه خبری ـ تحلیلی تبریز سسی،این فعالین آزربایجانی روز شنبه ۱۶ فروردین‌ماه ۹۳ پس از حضور در دادگاه به بند قرنطینه زندان منتقل شده بودند.
گفتنی است محمد خطیبی طی احضاریه‌ای که در دادگاه حضور داشته از سوی محمد‌زاده بازپرس شعبه ۲۰ دادگاه به اتهاماتی چون تبلیغ علیه نظام و ارتباط با گروه‌های تجزیه طلب تفهیم اتهام شده و به دلیل عدم تامین وثیقه به زندان مرکزی تبریز منتقل شده است.
همچنین اکبر مهاجری پس از حضور در دادگاه به همراه ۵ تن از هواداران تراختور که در ۱۲فروردین‌ماه ۹۳ در ورزشگاه سهند تبریز بازداشت گردیده بودند پس از تفهیم اتهام به زندان مرکزی تبریز منتقل می‌شوند.
اتهام بازداشت شدگان « اختشاش و بر هم زدن نظم عمومی» عنوان گردیده است.
بازپرس شعبه ۷ به دلیل بررسی پرونده قرار وثیقه ۳۰ میلیون تومانی بازداشت شدگان را به بازداشت موقت تبدیل و قرار بازداشت ۱۰روزه صادر کرده است.
علاوه بر اکبر مهاجری، مهدی صمدیان، نیکبخت صمدیان، مسعود بالقی و برادرش و بهزاد … در دیدار آسیایی تراختور در ورزشگاه سهند تبریز پس از ضرب شتم وحشیانه از سوی نیروهای لباس شخصی بازداشت شده بودند که به زندان تبریز منتقل شده‌اند.
خاطر نشان کنیم که اکبر مهاجری و محمد خطیبی بارها از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به حبس محکوم شده‌اند.
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn