دعوت به حضور در مراسم نوروزی جمعیت فرهنگی اذربایجانی های استرالیاACAA*****

آذوح: دوستان عزیز اذربایجانی مقیم سیدنی
ما جمعیت فرهنگی اذربایجانی های استرالیا با کمال خوشوقتی از حمایت، استقبال و حضور شما از مراسم نوروزی که در رستوران نار برگذار گردید، نهایت سپاسگذاری و امتنان را داریم.
استقبال گرم و صمیمانه شما انگیزه تداوم و تدارک برنامه های مشابه با نارسائی حداقل و با مضامین مختلف، فرهنگی ، اموزشی و موسیقی و و رقص و ....فراهم نموده است.
هر چند ازدحام جمعیت و استقبال هموطنانمان از برنامه نوروزی ما را در تدارک مکانی مناسب تر و بزرگ تر که بتواند توان و ظرفیت پذیرائی از کثرت حضور هموطنانمان را فراهم سازد موجب شده است لذا از ان دسته از عزیزان هموطن که به علت نبودن جا و صندلی از حضورشون محروم شدیم صمیمانه عذر خواهی میکنیم ، خصوصا عزیزانی که قبلا هم جا رزرو کرده بودند.
در اینجا جا دارد از مدیر و کارکنان رستوران نار که نهایت سعی و تلاش خود را در جهت تامین جا و صندلی برای مهمانان بعمل اوردند کمال تشکر ر داریم.
نتیجتا نظر سنجی که از مهمانانمان گرفتیم در دو جمله میتوان خلاصه کرد:چه شب فوق العاده ای بود.برنامه اتی شما چی و کجاست؟ .
با توجه به مشورت های متعدد با شما عزیزان و همان طور که استحضار دارند مقرر گردید عصر یکشنبه اول هر ماه به مدت یکسال برنامه های متنوع و پر محتوا توام با اموزش زبان مادری موزیک و اموزش رقص های ملی همراه با بوفه ازاد غذا و نوشیدنی در مکانی ثابت و مناسب تدارک دیده شده ، که اولین گردهم ائی ان یکشنبه چهارم  ماه می خواهد بود
این برنامه ها و گرد هم ائی ها فرصتی ایست برای بروز استعداد های هموطنان عزیز و به خصوص جوانان از هر هنر و استعدادی که دارند، محلی ایست برای مشورت وتبادل افکار و خلاصه هر انچه که برای ارتقا فرهنگی و بروز استعداد ها زمینه ساز است فراهم خواهد شد.
در طول برنامه چهارم ماه می(اولین گرد هم ائی) تدارک یک ساعت اموزش به زبان مادری توسط خانم اموزگاری از اذربایجان شمالی دیده شده که ما را قادر خواهد کرد سطح اموزش و تعداد دانشجویان را تعین و کلاس ها را بر اساس ان برنامه ریزی بکنیم و احتمالا با استقبال شما عزیزان ما قادر خواهم بود با کمک تسهیلات دولت استرالیا تدارک بهتر و با کیفیت مطلوب تری کلاس هایمان را بر گذار به کنیم.
اموزش زبان مادری یکی از بخش های دائمی گردهم ائی های ما خواهد بود.
.جزئیات برنامه چهارم ماه می و همچنین ادرس و ساعت ورود در قسمت اخر این نوشته به اطلاع شما خواهد رسید.
بدین وسیله کلیه هموطنان علاقمند به حضور در این برنامه دعوت هستند .لطفا به لحاذ محدودیت جا (ظرفیت سالن ۲۰۰ نفر)حضورتان به ما اطلاع بفرمائید.
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
ACAA Idareetme Komitesi 
Venue:Baulkham Hills Community Centre
390 windsor Road
Parking entry from Connie street
RSVP:0431857445 or send E-mail to این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
Please RSVP by the 1st of May
Warm regards.
Management committee ofACAA
www.azerbaijanis.org.au
 
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn