اعتصاب غذای حمید منافی و محمود اجاقلو*****

آذوح: امروز 18 اردیبهشت ماه حمید منافی یکی از فعالین ملی مدنی آذربایجان جنوبی پس از دو ماه بازجویی در بند 209 زندان اوین, به بند مالی این زندان منتقل شده است.
وی درتماس با خانواده خود اعلام نمود که به همراه محمود اجاقلو دیگر فعال ملی مدنی آذربایجان جنوبی که در شرایط مشابهی به سر می برد از ظهر امروز دست به اعتصاب غذا زده اند .
حمید منافی علت این اعتصاب را در جهت حمایت از بهنام شیخی دیگر فعال آذربایجانی که از دوم اردیبهشت ماه سال جاری در اعتصاب غذا به سر می برد عنوان کرده و اضافه نموده که تا تحقق خواسته های هم بند خود دست از اعتصاب غذا برنخواهند داشت.
یاداوری می کنیم که، بهنام شیخی از 17 روز پیش در اعتراض به بازداشت غیرقانونی خود دست به اعتصاب غذا زده است  این دومین باری است که شیخی در طول بازداشتش دست به اعتصاب غذا می زند.
خاطر نشان می شود ؛ بازداشت این افراد در ارتباط با برگزاری مراسم روز جهانی زبان مادری در نسیم شهر تهران صورت گرفته که در این بین اکبر آزاد دیگر بازداشتی این موضوع به بند 350 زندان اوین منتقل شده است.
پیش تر 3 بازداشتی این پرونده به نام های ” علیرضا فرشی – رستم کاظم پور و منصور فتحی ” نیز پس از سپری نمودن دوران بازداشتشان و به قرار وثیقه های سنگین آزاد شده اند .
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn