بیب شیری‌آذر: ۳۰ میلیارد تومان تبریزی‌ها در حساب شهرهای دیگر است

آذوح: حبیب شیری‌آذر عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: موضوع واریز ۳۰میلیارد تومان تبریزی‌ها برای خرید واگن را ۸سال است که فریاد می‌زنیم ولی کسی آن را انعکاس نمی‌دهد و سانسور می‌کنند.
به گزارش فارس، حبیب شیری‌آذر عضو شورای شهر تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار این خبرگزاری در تبریز اظهار داشته است که حدود هشت سال پیش مسئولان و متولیان امر مترو در تبریز به موجب قانون و برای خرید واگن ۳۰میلیارد تومان به حساب دولت پول واریز کردند که هیچگاه این واگن‌ها را دریافت نکردند، بلکه سایر شهرها که پولی به حساب دولت نریخته بودند زودتر از تبریز واگن‌هایشان را دریافت کردند.
حبیب شیری آذرعضو شورای شهر تبریز در ادامه سخنان خود چنین گفته است: این ۳۰میلیارد تومان بی‌زبان را که حالا چند صد میلیارد تومان ارزش دارد و حق مردم تبریز است سایر شهرها می‌خورند که اگر رسانه‌ها به موقع پیگیر بودند و انعکاس می‌دادند و از ما حمایت می‌کردند هرگز این اتفاق نمی‌افتاد. پول مردم تبریز در حساب سایر شهرها خوابیده و حالا هم واگن‌ها وقتی می‌آید ابتدا به شهرهای آنها می‌رود و سئوال من این است که شهری که پولی به حساب دولت نریخته چرا باید واگن دریافت کند آن هم زودتر از همه؟!
حبیب شیری‌آذر عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز همچنین با انتقاد از رسانه ها و در راس خبرگزاری فارس اظهار داشته است: هشت سال است که این موضوع را مطرح و اعتراض می‌کنیم که این پول بی‌زبان مردم تبریز کجاست؟ چرا واگن‌های تبریزی‌ها را به موقع نمی‌دهند؛ ولی هیچ رسانه‌ای انعکاس نمی‌دهد، رسالت اصلی خبرگزاری و رسانه شفاف‌سازی و اطلاع رسانی کاملا صریح است، اگر شما به شکل مطلوبی از ما پشتیبانی می‌کردید ما هم راحت‌تر می‌توانستیم حق مردم شهر را بگیریم که متاسفانه این کار را نکردید!
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn