ارسال گسترده پارازیت بر روی ماهواره ها در شهر اورمیه

آذوح: ارسال گسترده پارازیت در شهر اورمیه دریافت برنامه های ماهواره ای را مختل نموده است .
به گزارش گزارشگران اؤیرنجی سسی، ارسال پارازیت که از اوایل این هفته آغاز شده است به حدی است دریافت تمامی شبکه های ماهواره ای در مسیر های یوتل ست ۱۲، هاتبرد، آزراسپاس به کلی مختل و در مسیر های ترک ست بعضی کانلها مختل شده است .
بر پایه این گزارش در مسیر بدر که شبکه های تلویزیون ایرانی پخش می گردد به غیر از شبکه ها مابقی شبکه ها مختل شده است .
تحقیقات پزشکی در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد که امواج الکترومغناطیس که به طور عمده به دنبال نصب دکل‌های BTS در مناطق مسکونی و همچنین جدیدا از طرف دکل‌های پارازیت انداز ماهواره‌ای منتشر می‌شود، باعث بروز مشکلات خونی و مغزی برای ساکنانی که در نزدیکترین میدان مغناطیسی تاثیرگذار این امواج زندگی می‌کنند، می شود. همچنین تحقیقات زیادی در جهان انجام شده که اثرات خطرناک امواج مختلف رادیوئی یا راداری و الکترومغناطیس بر سلامت انسان را اثبات می‌کند.
گرچه مسئولین وزارت ارتباطات کشور ایران مدعی هستند که پارازیت‌های ماهواره‌ای مانند تشعشعات آنتن های BTS تلفن همراه ( موبایل) هیچ خطری را برای انسان‌ها ایجاد نمی‌کند و نباید واهمه‌ای از ارسال آنها داشت اما نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد که این امواج بر سلامتی افرادی که در نزدکترین فاصله از این امواج قرار دارند تاثیرات بسیار زیانباری دارد.
میزان اثر گذاری امواج مغناطیسی که برای اخلال و یا ارسال سیگنال‌های صوتی و تصویری و یا پارازیت‌های متقابل در فضا منتشر می‌شوند، به دو عامل شدت امواج و میزان در معرض بودن انسان بستگی دارد.
دانشمندان می گویند آنتن‌های BTS تلفن همراه و از آن بدتر پارازیت‌های ماهواره‌ای تشعشعات الکترومغناطیسی از خود ساطع می‌کنند که قرار گرفتن در معرض این امواج در درازمدت مشکلات مختلفی از جمله سردرد، سرگیجه، مشکلات و تحریکات عصبی و… را برای فرد ایجاد خواهد کرد.
تحقیقات نشان داده است که کروموزم‌های Y که جنسیت نر دارند به علت حساسیت بالا و در صورت تداوم امواج می‌توانند به شدت تخریب شوند. با این حال اختلالات جنسیتی و خونی و مغزی از اثرات اثبات شده این امواج برای انسان‌هائی است که در معرض جدی قرار دارند.
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn