قتل جوان آذربایجانی به دست رئیس اجرای احکام زندان تبریز*****

آذوح: رئیس اجرای احکام زندان تبریز یک جوان آذربایجانی را خودسرانه اعدام نمود.
به گزارش آذوح بهنام حکیم خانی جوانی  از اهالی مغان در سن 16 سالگی در سال 1384 همراه با دوستانش به شکار رفته و در حین شکار بطور اتفاقی و ناخواسته دوستش مورد هدف گلوله ی وی  قرار می گیرد و کشته می شود.
بعداز گذشت 9 سال علیرغم رضایت پدر مقتول، مادر ایشان رضایت نداده بود و مصر بر اجرای حکم بوده است. با این حال در پی پافشاری خانواده ی حکیم خانی و ریش سفیدان محلی، سرانجام مادر مقتول نیز روز قبل از اجرای حکم رضایت خود را اعلام می دارد.
اما متاسفانه صبح روز 1 اردیبهشت، بهنام حکیم خانی در سن 24 سالگی و در عین ناباوری والدینش در زندان تبریز به دار آویخته شده و جنازه ی نامبرده تحویل خانواده می گردد.
نوبخت، رئیس اجرای احکام زندان تبریز در طی سالیان گذشته به دفعات مانع از ابراز رضایت مادر مقتول شده و حتی در جریان یکی از ملاقاتها یکی از نزدیکان بهنام حکیم خانی سیلی محکمی به گوش نوبخت زده و خلیل الهی دادستان آذربایجان نیز به نوبخت اعتراض کرده است.
روز قبل از اجرای حکم مادر مقتول اعلام رضایت کرد، اما نوبخت این این رضایت را منوط به ثبت رسمی و حضور مادر مقتول در زندان تبریز نمود. این مادر داغدیده به این نیز راضی شده و صبح روز اجرای حکم به سمت دادگاه تبریز روانه می شود اما رئیس اجرای احکام زندان تبریز پیش دستی کرده و جوان آذربایجانی را بدون حضور وکیل، خانواده ی شاکی و خانواده ی خودش به قتل رساند.
آذوح
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn