اتمام مرخصی و بازگشت سهند معالی به زندان

آذوح: فعال مدنی آذربایجان جنوبی که در تیرماه سال جاری بازداشت شده و سپس به مرخصی استعلاجی اعزام شده بود،با اتمام دوران مرخصی اش به زندان بازگشته است.
به گزارش گوناز تی وی،شنبه 10 خرداد 93،سهند معالی از فعالین ملی-مدنی آذربایجان جنوبی که با موافقت دادستان شهرستان سراب برای درمان پزشکی به مرخصی استعلاجی اعزام شده بود،با اتمام دوران مرخصی اش به زندان بازگشت.
فعال ملی-مدنی آذربایجان، سهند معالی مبتلا به بیماری میگرن بوده و ماموران دولتی موظف به رسیدگی و فراهم کردن شرایط لازم مبنی بر حفظ سلامت وی می باشند،اما سال گذشته چند بار با درخواست مرخصی استعلاجی وی مخالفت شده بود .
لازم به ذکر است سهند معالی صبح روز شنبه 6 مهرماه سال 92 به هنگام باز نمودن درب مغازه خود توسط نیروهای امنیتی شهرستان سراب بازداشت شده  و پس از بازداشت برای گذراندن یک سال حبس تعزیری خود به زندان سراب منتقل گشته است.
گفتنی است بر اساس حکم ناعادلانه و غیر قانونی دادگاه انقلاب شهرستان سراب  به ریاست قاضی رحمان خاطری که در 31 اردیبهشت ماه سال 92بر علیه 4 تن از فعالین مدنی شهرستان سراب صادر شده بود، حمید توحیدی و علی صمد پور هر کدام به 2 سال حبس تعزیری و سید جمال موسوی نژاد و سهند معالی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به 1 سال حبس  تعزیری محکوم شده بودند.
 گوناز تی وی
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn