برگزاری جشن با شکوه در پارک ملت شهر خوی

آذوح: جشنی به مناسبت میلاد، بمدت ۳ شب در پارک ملت شهر خوی برگزار شد.
بنا به اطلاع 50000000 اولین سری از جشن‌ها به این مناسبت روز جمعه شب با حضور خیل عظیمی از شهروندان خوئی در محل نگارخانه پارک بزرگ ملت در قالب اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری آزربایجانی برگزار شد.
غلامعلی شریف، رئیس شورای اسلامی شهر خوی در این مراسم طی سخنانی کوتاه اظهار داشت: ویژه برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت‌‌های مختلف با هدف احیای هویت فرهنگی، ایجاد روحیه نشاط در شهروندان و بازخوانی اصالت‌های فرهنگی آزربایجان از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی برگزار می‌شود.
50 میلیون می افزاید که رئیس شورای اسلامی شهر خوی ابراز امیدواری کرد که در سالجاری با در نظر گرفتن مفاهیم عمیق فرهنگی و شهرنشینی در آموزشهای شهروندی، اولویت نهادن به مسائل فرهنگی و تلاش برای برگزاری با شکوهتر این برنامه ها نسبت به سالهای گذشته و همچنین مشارکت شهروندان واهالی فرهنگ و هنر بتوانیم گام موثری در ایجاد نشاط اجتماعی برداریم.
اجرای برنامه‌های مختلف هنری و فرهنگی همچون شعرخوانی شاعران مطرح خوئی، موسیقی سنتی آزربایجانی، دست افشانی، نورافشانی و… از جمله برنامه‌های اجرا شده در جشن بزرگ میلاد می‌باشد.
گفتنی است این جشن بزرگ بمدت ۳ شب ، از ساعت ۲۱ الی ۲۳ در پارک بزرگ ملت شهر خوی برگزار شد.
لازم به یاد آوری است که گروه موسیقی به رهبری رحیم رضا اوغلو و همچنین رقص آزربایجانی به رهبری حمید پور جعفر بود که با هنرمندی نوگلان و بزرگسالان برگزار گردید.
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn