خط و نشان فرمانده سپاه عاشورا علیه دانشجویان آذربایجان: باید با آن ها برخورد شود*****

آذوح: در پی تحصن دو روزه ی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم آذربایجان و دامنه دارشدن این اعتراضات، فرمانده سپاه عاشورا واکنش نشان داد.
به گزارش آذوح چند روز پس از آنکه بیش از 400 دانشجوی آذربایجانی در حمایت از اعتراضات دانشگاه تربیت معلم و همچنین در اعتراض به توهینهای متعدد به ملت آذربایجان نامه ی سرگشاده ای منتشر نمودند سردار کریمیان در گفتگو با یک نشریه ی محلی در خصوص اعتراضات دانشجویان دانشگاه تربیت معلم آذربایجان گفت: کشور ما یک کشور اسلامی است و قانون اساسی ما بر مبنای احکام الهی و قوانین شرع مقدس اسلام تدوین شده است. قرآن کریم می فرماید، گرامی ترین شما نزد خداوند باتقوا ترین شماست. نژاد و زبان و ... ملاک نیست. این قانون اسلام است و اگر می خواهیم قانون اسلام را اجرا کنیم، فارس بر کرد برتری ندارد و کرد برتر از ترک نیست و ترک بر لر برتری ندارد.
وی در ادامه افزود: چنانچه بخواهند قانون غیر اسلامی را در مملکت اسلامی رایج کنند، ما در مقابلشان می ایستیم.
فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: این حرکات به خاطر بی تدبیری مسئولین و روسای برخی دانشگاه هاست. اگر آن ها تدبیر می کردند، چنین اتفاقاتی رخ نمی داد. هرچند فضا باز است و ازادی وجود دارد اما اگر با سوءاستفاده از این فضا بخواهند اخلاق و قانون و اصول را زیر پا بگذارند، قطعا باید با آن ها برخورد شود.
کریمیان در پایان گفت: بنده به عنوان فرمانده سپاه عاشورا می گویم که اگر افرادی به فکر ضربه زدن به اصل نظام و آرمان های انقلاب اسلامی باشند، با سپاه پاسداران طرف هستند و ما محکم با آن ها برخورد می کنیم. معیار اصلی برای ما قانون، حفظ و اجرای قانونی است که در جمهوری اسلامی تدوین شده است.
آذوح
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn