بگذارید هر چه قدر می خواهند اعتصاب کنند/ اولتیماتوم ۱۰ روزه شورا به شهرداری

آذوح: در حالی اعتصاب طلافروشان تبریز به افزایش نرخ میزان مالیات ارزش افزوده همچنان ادامه دارد که این موضوع امروز در شورای اسلامی شهر تبریز نیز مطرح شد.
به گزارش نصر نیوز، جعفر مدبر عضو شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه صبح امروز شورا با اشاره به اعتصاب بازار طلافروشان تبریز گفت: زرگران و طلافروشان از نظر اقتصادی جز قویترین بخش اقتصادی شهرمان هستند و به همین دلیل از نمایندگان طلافروشان دعوت می کنیم تا با برگزاری جلساتی تخصصی این مشکل را حل و فل نماییم تا جلوی این ضرر گرفته شود.
عضو کمیسیون بودجه شورای شهر تبریز افزود: با پیگیری های صورت گرفته علت اعتصاب طلافروشان تبریز نحوه غلط محاسبه ارزش افزوده اعلام شده است و این در حالی است که این امر در استان های دیگر با ورود نمایندگان به این اعتصاب ها حل شده است .
وی همچنین بی تفاوتی برخی مسئولان و اظهارنظر آنها مبنی بر ” بگذارید هر چه قدر می خواهند اعتصاب کنند” را غیر منطقی دانست و اظهار داشت: شورای شهر نباید در این قضایا بی تفاوت باشد و با راه حل گفتمان به سرعت با دعوت از نمایندگان زرگران به حل اینگونه مشکلات اقدام کند.
در این گزارش همچنین آمده است ، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز همچنین شهرداری تبریز مکلف کردند تا ۱۰ روز تمام بلوک های بتنی از معابر شهر را جمع کرده و از مشاور حقوقی خواست تا با تنظیم نامه ای شهرداری را مجاب به انجام این عمل کند .
گزارش نصر نیوز حاکی است، این تصمیم شورای اسلامی کلانشهر تبریز به دنبال وقوع حادثه تلخ سقوط یکی از این بتن ها در شهر و فوت یکی از شهروندان جوان این شهر اتخاذ شد.
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn