بازی سپاه پاسداران و امام جمعه اردبیل با شرف و هویت ملت آذربایجان

آذوح: خبرگزاری های وابسته به گروه تروریستی سپاه پاسداران که به دلیل قدرت گرفتن سریع جمهوری آذربایجان دست گروه های تروریستی و قاچاقچیان مواد مخدرشان را از خاک های جمهوری آذربایجان دور می بینند، هر از چند گاهی شروع به فحاشی و حملات رسانه ای به کل ملت آذربایجان می کنند. آنان که به دلیل گستردگی هرچه بیشتر حرکت ملی آذربایجان جنوبی خواب شب شان بدل به کابوس شده،بعضا” دست به انتشار اراجیفی می زنند که بیشتر در حد تمسخر و توهین به شعور مخاطبان می باشد تا واقعیت .
روز سه شنبه 1 بهمن ماه،خبرگزاری فارس با انتشار خبری مدعی شده است که دانشجویان دانشگاه های استان های تورک آذربایجان جنوبی دو عنصر اسلامیت و ایرانیت را الفبای اصلی هویت خود اعلام کرده اند. در این خبر که حتی یک پاره کاغذ هم برای اثبات خضعبل انتشاری وجود ندارد به تحریف تاریخ و جغرافیای تورکان و تحقیر و تمسخر هویت و تاریخ آذربایجانی ها پرداخته شده است.
در بخشی از متن این خبر با تاکید بر خضعبلات و حصولات بیماری روانی سید حسن عاملی که در چند روز گذشته نیز به آن اشاره شده ،روز جهانی همبستگی تورکان آذربایجانی را بر خلاف چیزی که در دو دهه گذشته مردم دو سوی آراز برگزار می کنند، با تغییر تاریخ 19 ژانویه خوانده است ،که این امر گذشته از اینکه در خارج از حوزه اظهار نظر امام جمعه اردبیل می باشد،دخالت در امور داخلی کشوری دیگر و تحریف هویت تاریخی یک ملت محسوب می شود.
در این خبر خبرگزاری فارس به نقل از دانشجویان ساخته تخیل خود،منطقه قفقاز را از عزیزترین قطعه های ایران کهن خوانده است . در حالی که ایران از بزرگترین عوامل قتل و عام هزاران آذربایجانی در قفقاز و قره باغ می باشد. حال اینکه ضرورت قتل و عام و کشت و کشتار عزیزان،حمایت از اشغال و تجاوز به خاک عزیزان در کدامین سطور فرهنگ ملل جهان قرار دارد باید از امام جمعه و خبرگزاری های وابسته به گروه تروریستی سپاه پاسداران پرسید .
خبرگزاری فارس که ید طولایی در ارائه استنادی چون “عده ای از هموطنان ” و “عده ای از دانشجویان” دارد هر گاه مطلبی برای حمله به تورکان آذربایجان یافته سریعا” “عده ای ” را که هرگز وجود خارجی نداشته اند به میان کشیده و مقدرات انتشار دروغ و خضعبلات خود را محیا می کند .
خبرگزاری وابسته به گروه تروریستی سپاه پاسداران در ادامه خبر،با گستاخی هر چه بیشتر اینگونه مینو یسد:« مردمان این خطه 70 سال با قامتی افراشته و با مدد گرفتن از ایمان به خداوند متعال از دو عنصر ریشه‌دار و عمیق «اسلامیت» و «ایرانیت» خود در برابر سلطه کمونیسم دفاع کردند همانها که در نخستین گام‌های هویت‌شکن خود این دو عنصر هویت‌ساز را نشانه رفتند و تاریخ پرگوهر آن را تحریف کرده و الفبای آن را که برگرفته از الفبای قرآن مجید بوده و کلید دسترسی به گنجینه  ادب و فرهنگ آن ملت است تغییر دادند تا تمام ثروت، هویت و دارایی‌های ملی و دینی مردم مسلمان قفقاز را یکجا  دفن کنند».
خبرگزاری وابسته به گروه تروریستی سپاه پاسداران که حرکات ملی آذربایجان جنوبی را همانند کابوسی برای خود دریافته است،در ادامه مطالب توسعه طلبانه خود اینگونه می نویسد:« همچنین در سهوی عامدانه تاریخ این حادثه عظیم را از 19 ژانویه 1990 به 31 دسامبر تغییر داد تا به خیال خام وی، فروغ این واقعه بزرگ هویت‌طلبانه تحت‌الشعاع جشن‌های سال نو میلادی قرار گیرد. البته وی بعدها با درایت و زیرکی غیر‌قابل انکار خود اظهار داشت کسانی که دم از اتحاد و الحاق می‌زنند مشتی مجنون هستند.(!!؟) چه اگر بنابر پیوند باشد دست را به پیکر پیوند می‌زنند نه بالعکس ».
در ادامه اراجیف سایت وابسته به گروه تروریستی سپاه پاسداران،نویسنده خبر با ورود به بحث همیشگی تحریف هویت ملت تورک آذربایجان می نویسد:«دانشجویان رهبران خود خوانده آذری‌ها را به بازبینی دوباره و مطالعه دقیق دفتر هویت نسل آذری و جزئیات تاریخ دیروز و امروز آنها فرا می‌خوانند و اعلام می‌کنیم که ما از همه آذری‌های دنیا، از دیاسپورا و شخصیت‌های موثر آذری در آذربایجان، روسیه، ترکیه، اکراین، اروپا و آمریکا دعوت می‌کنیم تا در راستای احیای هویت محتشم و فاخر آذری‌های مسلمان جهان از ظرفیت‌های موجود به جد استفاده کرده و هر ساله روز 19 ژانویه را به عنوان روز همبستگی آذری‌های مسلمان جهان گرامی نگه دارند».
گفتنی است دشمنی گروه تروریستی سپاه پاسداران با ملت تورک آذربایجان بحثی بلند مدت می باشد . گروه تروریستی سپاه پاسداران که از بزرگترین عوامل سلب آرامش در منطقه محسوب می شود در سه دهه اخیر بزرگترین گروه انتقال و قاچاق مواد مخدر و اسلحه در منطقه محسوب میشود، سعی دارد تا تفکر تروریستی خود را به کشورهایی همچون جمهوری آذربایجان صادر نماید.این گروه تروریستی همچنین با دخالت آشکار در جنگ داخلی سوریه و اجرای عملیات های مختلف تروریستی عامل قتل و عام هزاران بی گناه در گوشه و کنار جهان می باشد .
سانا
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn