اردبیل:کافه سنتی « آلما » توسط وزارت اطلاعات پلمپ شد

آذوح: در ادامه اعمال نژادپرستانه ماموران دولت ایران،یکی دیگر از مراکزی که فعالین ملی-مدنی آذربایجانی در آن مراسمی برگزار کرده بودند،پلمپ شد.
پنجشنبه 3 بهمن ماه،ماموران وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با حضور در کافه « آلما » اردبیل،حکم پلمپ این کافه را به صاحب آن ارجاع داده و این کافه سنتی را پلمپ کرده اند.
مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز تشکیل حکومت ملی آذربایجان در 21 آذرماه سال جاری  با حضور فعالین ملی-مدنی و دانشجویان آذربایجانی در کافه آلما برگزار شده بود که طی آن مالک این کافه به وزارت اطلاعات و سازمان اماکن اردبیل نیز احضار شده بود. مامورین وزارت اطلاعات خواستار همکاری صاحب کافه آلمای اردبیل با آنان شده اند که این خواسته ماموران از طرف صاحب کافه مورد قبول واقع نشده بود که این امر خشم ماموران وزارت اطلاعات را برانگیخته بود.
گفتنی است تمامی مکان های اجتماع فعالین ملی-مدنی آذربایجان جنوبی از طرف ماموران امنیتی جمهوری اسلامی ایران زیر نظر قرار دارند که تاکنون بسیاری از فعالین مدنی آذربایجان را در این مکان ها بازداشت کرده اند که از جمله آن ها میتوان به ورزشگاه سهند تبریز و سالن والیبال دورنالار اورمیه اشاره کرد.
لازم به ذکر است پیش از این نیز ده ها فعال ملی-مدنی آذربایجانی در کافه یانار تبریز دستگیر شده بودند.
گوناز تی وی
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn