نرخ برخی هتل‌های شمال ایران تا ۹۰ درصد افزایش یافت

آذوح: درحالی که روز گذشته، مسعود سلطانی‌فر، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران از ثابت ماندن نرخ هتل‌ها در ایام نوروز و حتی تخفیف برخی هتل‌ها خبر داده بود، تارنمای باشگاه‌ خبرنگاران از افزایش ۹۰ درصدی نرخ برخی هتل‌ها در شمال کشور خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، یکی از هتل‌های شمال ایران در ایام نوروز برای اقامت در یک اتاق دو نفره از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ اسفندماه ۳۶۳ هزار تومان، برای اقامت در همین اتاق از تاریخ ۲۸ اسفند تا ۱۰ فروردین ۴۸۷ هزار تومان و برای اقامت از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ فروردین ۴۲۷ هزار تومان دریافت می‌کنند در حالی که قیمت همین اتاق دو نفره تا تاریخ ۲۵ اسفند ۲۵۶ هزار تومان بوده است.
بنا به این گزارش، هتل دیگری در شمال ایران جهت اقامت دو نفر در سوئیت برای ایام نوروز نرخ ۸۵۰ هزار تومان را ارائه کرده در حالی که نرخ اقامت در این هتل تا تاریخ ۲۵ اسفندماه ۵۸۵ هزار تومان بوده است.
روز گذشته مسعود سلطانی‌فر، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفته بود: “طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، در تعطیلات نوروز در برخی شهرها، هتل‌ها ۱۵ تا ۴۰ درصد تخفیف خواهند داد.”
وی همچنین افزوده بود: “هتل‌ها با وجود همه مشکلاتی که داشتند، قول دادند در نوروز همکاری کنند و افزایش قیمت نداشته باشند.”
سلطانی‌فر اعلام کرده بود که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بر قیمت‌های اقامتگاه‌ها نظارت و کنترل خواهد کرد.
این در حالی است که در آستانه نوروز بیشتر هتل‌ها رزو شده‌اند و مسافران نوروزی برای این روزها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند.
تارنمای باشگاه خبرنگاران نوشته است: “علی‌رغم حرف‌های گفته شده قیمت تورهای داخلی افزایش دارد و همچنین هتل‌های شهرهایی که در این ایام بیشترین مسافران به آن‌جا سفر می‌کنند نه تنها تخفیفی برای این ایام در نظر نگرفته‌اند بلکه با قیمت‌های بالاتری به استقبال نوروز رفتند.”
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn