احتمال نامزدی احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آینده

آذوح: داود احمدی نژاد، برادر محمود احمدی نژاد، گفت: "احتمال کاندیداتوری برادرم در انتخابات ریاست جمهوری آینده خیلی زیاد است."
داود احمدی نژاد که با سایت خبری انتخاب گفتگو می کرد در پاسخ به پرسشی در باره احتمال حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: "با روندی که آقایان فعلی در پیش گرفته و اوضاعی که درست کرده اند، مردم در حال گرایش به احمدی نژاد هستند."
برادر محمود احمدی نژاد در انتقاد به دولت حسن روحانی گفت که دولت کنونی نمی تواند کشور را "اداره" کند و "حرفی برای گفتن" ندارد.
داود احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری برادرش، ریاست بازرسی نهاد ریاست جمهوری را به عهده داشت، اما در اواخر کار رئیس جمهور سابق بخاطر آنچه که روابط او با خط انحرافی اسفندیار رحیم مشایی خوانده می شد، از او فاصله گرفت.
او این سخنان در مورد احتمال کاندیداتوری محمود احمدی نژاد را در زمانی بیان می کند که در هفته های اخیر دولت سابق به اتهام حیف و میل اموال عمومی در مظان اتهام قرار گرفته است.
برادر رئیس جمهور سابق ایران در مورد این اتهامات گفت که آنها را باور نمی کند و هیچ عمل غیرقانونی در دوران برادرش اتفاق نیافتاده است.
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn