رئیس ائتلاف ملی سوریه: راه زیادی به پیروزی باقی نمانده است

آذوح: احمد الجربا رئیس ائتلاف ملی سوریه روز شنبه 14 مارس 2014 به مناسبت سومین سالگرد انقلاب این کشور علیه رژیم اسد گفت که جنگ در سوریه زیاد طول نخواهد کشید .
به گزارش العربیه رئیس ائتلاف ملی سوریه تاکید کرد که ملت این کشور سختی ها را پشت سر قرار داده است.
الجربا گفت :" مردم سوریه به بهانه مبارزه با تروریسم و حمایت از اقلیت ها ، از سوی رژیم اسد ، مورد حمله وحشیانه ای قرار گرفته است.
وی از دوستان مردم سوریه خواست به وعده های خود در فراهم کردن سلاح برای ارتش آزاد سوریه عمل کنند چرا که به گفته الجربا ارتش آزاد همزمان علیه نیروهای رژیم و تندروها در حال جنگ است.
الجربا در نامه ای که روزنامه لوموند فرانسه منتشر کرده گفت :"هیچ چیز و هیچ کس نتوانست یا نخواست که ملت سوریه را از موشک ها ، بمب ها ، زندان ها ، و سلاح مرگ شیمیایی بشار اسد نجات دهد. "
وی در عین حال افزود:" به رغم همه این وحشی گری ها اما بشار اسد هیچگاه نتوانست و نخواهد توانست انقلاب مردم سوریه را شکست بدهد. ملت مصمم است به آزادی دست یابد."
الجربا گفت: "وقت آن رسیده است تا جهان آزاد از سوری ها برای برون رفت از بحران حمایت کند، باید سلاح را برای جنگ علیه نیروهای رژیم اسد و گروههای جهادی فراهم کند تا پیروزی نهایی علیه این دو گروه تحقق یابد."
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn