کشته شدن دهها تن در حلب بر اثر بمباران هوایی نیروهای اسد

آذوح: شبکه خبری "شهبا پرس"، روز یکشنبه 27-4-2014 از کشته شدن دهها تن در شهر "داره عزه" واقع در حومه حلب، بر اثر بمباران هوایی نیروهای اسد خبر داد.
طبق این گزارش از روز گذشته تا بامداد امروز یکشنبه جنگنده های اسد با استفاده از بمب های بشکه ای حاوی مواد منفجره به حملات هوایی علیه مناطق مسکونی  تحت کنترل مخالفان در حلب به صورت متوالی ادامه داده اند.
در همین راستا هیئت عمومی انقلاب سوریه، طی اطلاعیه ای اعلام کرد، شمار قربانیان بمباران های حلب و حومه، طی 12 ساعت گذشته به 82 نفر رسیده است.
مذاکره میان نیروهای اسد و مخالفان در حمص
در همین حال شبکه تلویزیونی العربیه، روز یکشنبه 27 آوریل طی گزارشی از آغاز مذاکره میان نیروهای اسد و مخالفان سوری در منطقه حمص با میانجیگری سازمان ملل به منظور رساندن کمک های انسانی به مناطق محاصره شده این استان، خبر داد.
طبق این گزارش قرار است طی چند ساعت آینده دو طرف برای اعلام آتش بس و رساندن کمک های انسانی به مناطق محاصره شده به توافق برسند.
گفتنی است که حدود دو ماه پیش نیز توافقی میان حکومت سوریه و مخالفان با وساطت سازمان ملل جهت ارسال کمک های انسانی به مناطق محاصره شده و انتقال ده ها تن از سوری ها از آن منطقه صورت گرفت. اما دیری نپایید که آن توافق با تبادل آتش میان دو طرف شکسته شد.
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn