واشنگتن نمایندگی ائتلاف ملی سوریه را به سطح "هیات دیپلماتیک" ارتقا داد

آذوح: دولت آمریکا اعلام کرد نمایندگی دفتر ائتلاف ملی سوریه در واشنگتن را به سطح «هیات دیپلماتیک» ارتقا داده است. مخالفان سوری پیش از این از آمریکا درخواست کرده بودند تا حضور آنها در واشنگتن را به عنوان «دیپلمات خارجی» تغییر دهد.
به گزارش العربیه اعلام ارتقای عنوان نمایندگی اعضای ائتلاف مخالفان به «دپیلمات خارجی» همزمان با سفر احمد الجربا رئیس ائتلاف ملی سوریه به واشنگتن اتفاق افتاد.
نجیب الغضبان رئيس دفتر ائتلاف ملی سوریه در گفت و گو با العربیه بیان داشت که کاخ سفید با این اقدام ، این پیام را به رژیم سوریه رساند که انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور را به رسمیت نمی شناسد.
وزارت خارجه آمریکا ، همزمان با این اقدام کاخ سفید اعلام کرد که کمک های نظامی به مخالفان سوری به ویژه به ارتش آزاد سوریه را افزایش خواهد یافت.
ماری هارف سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که مقامات کشورش مسئله کمک های واشنگتن به مخالفان سوری را با احمد الجربا در میان خواهند گذاشت.
احمد الجربا که به آمریکا سفر کرده است ، قرار است با مقامات شورای امنیت ملی آمریکا ، وزارات خارجه و خزانه داری این کشور درباره مسئله کمک های واشنگتن به مخالفان گفت و گو کند.
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn