مهدوی کنی: «آزادی»، برخلاف روش پیامبر و امام است

آذوح: رییس مجلس خبرگان از مسوولان خواست اعلام آزادی نکنند چراکه «خلاف سیره پیامبر» است. روحانی هم در این مجلس گفت از خطوط قرمز عبور نمی‌کنیم. کنی همچنین از مردم خواست قناعت کنند.
پانزدهمین اجلاس رسمی «مجلس خبرگان رهبری» صبح امروز سه شنبه در محل ساختمان قدیم مجلس برگزار آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری فارس آیت‌الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان نخستین سخنران مراسم بود که ابتدا به موضوع «اقتصاد مقاومتی» پرداخت و مطالبی درباره‌ی آن گفت.
مهدوی کنی در ادامه با خطاب قرار دادن دولت روحانی گفت: «مسوولان اعلام آزادی نکنند، چون بهانه می‌دهد و سیره پیغمبر هم نیست
وی با بیان اینکه «معنای آزادی این نیست که اعلام کنیم هرکس هرچه می‌خواهد بگوید» گفت: «شاید گاهی نتوانیم جلوی برخی چیزها را بگیریم اما درست نیست که مسوولان اعلام آزادی کنند چون بهانه به دست بهانه‌گیران خواهد داد و این روش پیامبر امام و رهبری و علما نبوده است. بنابراین باید حریم‌ها را حفظ کنیم که مبادا در این روزها روزنامه‌ای چیزی بنویسد که حریم‌ها را بشکند
رئیس مجلس خبرگان در بخش دیگری از سخنان خود هم از مردم خواست قناعت کنند. وی در خصوص قناعت کردن مردم با اشاره به هاشمی رفسنجانی که در این مجلس حضور داشت گفت: «به‌طور مثال آقای هاشمی در خاطرات خود آورده‌اند که برخی شب‌ها نان و پنیر می‌خورند و شاید مردم تصور نکنند که آقای هاشمی نان و پنیر بخورند.»
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn