تهران، محروم‌ترین استان کشور!

آذوح: سید حسین نقوی حسینی، نماینده مجلس شورای اسلامی، روز شنبه در جلسه شورای اسلامی استان تهران که در شهرداری ورامین برگزار شد، گفته استان تهران به نسبت جمعیت و اثرگذاری، محروم‌ترین استان کشور است.
به گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، ایرنا، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا گفت: « بارها در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تهران اعلام کرده‌ایم که استان تهران به تناسب جمعیت و اثرگذاری، یکی ازمحروم‌ترین استان‌های کشور است و باید خدمت‌رسانی بیشتری به مردم این استان ارائه شود
او افزود که ۵۷ درصد مالیات کشور را استان تهران پرداخت می‌کند، اما تنها هفت درصد از این مالیات صرف توسعه آن ‌می‌شود و۵۰ درصد دیگر در مناطق دیگر هزینه می‌شود.
او با اشاره به شهرها و روستاهای محروم در استان تهران، تأکید کرد که در بسیاری از استان‌های دور کشور هم چنین شهر‌هایی یافت نمی‌شود.
حسین نقوی حسینی در جمع اعضای شورای اسلامی استان تهران یادآور شد که استان تهران به نسبت جمعیت نیز از سایر استان های کشورمحروم‌تر است و «هم اکنون در ورامین ، قرچک و پیشوا ۸۰۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند که جمعیت آن بیشتر از ۱۰استان دیگر کشور است در صورتی که خدماتی که به مردم این مناطق ارائه می شود در حد شهرستان است.»
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn