«احمدی‌نژاد به وزرایش می‌گفت در جلسات مجمع تشخیص حاضر نشوید»

آذوح: پرویز کاظمی، وزیر رفاه دولت نهم جمهوری اسلامی، در مصاحبه‌ای گفته محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین به وزرا می‌گفت در جلسات مجمع تشخیص حاضر نشوند.
وی در مصاحبه‌ای با پایگاه اطلاع‌رسانی «نامه‌نیوز» گفت: «کار من همیشه با سیستم بوده است، ولی آقای احمدی‌نژاد اصلا سیستماتیک نیست». پرویز کاظمی افروده احمدی‌نژاد فکر می‌کرد که مثل پادگان و ارتش یک ژنرال وجود دارد و مابقی سربازند و از سوی دیگر رئیس دولت اصلا گوش شنوا نداشت.
کاظمی با بیان اینکه احمدی‌نژاد وزرا را از شرکت در جلسات مجمع تشخیص مصلحت منع می‌کرد، به تقابل او با هاشمی پرداخته است. او تأکید می‌کند که احمدی‌نژاد خودی و غیرخودی داشت.
اولین وزیر مستعفی کابینه دولت نهم در این مصاحبه  ادامه داد که «احمدی‌نژاد دروغ می‌گفت».
احمدی نژاد
اولین وزیر مستعفی کابینه دولت نهم: «احمدی‌نژاد دروغ می‌گفت»
او همچنین گفت: «احمدی‌نژاد با من ظهر جلسه داشت و صحبت می‌کرد و شب در جای دیگری می‌گفت از صبح در اصفهان بودم. بعد طوری حرف می‌زد و توضیح می‌داد که حتی من هم قانع می‌شدم و با خود می‌گفتم که نکند حتما روز گذشته پیش ایشان بودم».
کاظمی با اشاره به افرادی چون مجتبی ثمره هاشمی، مسعود زریبافان، علی سعیدلو و اسفندیار رحیم مشایی از رئیس دولت انتقاد کرد که وی چهار نفر را خارج از سیستم برای کنترل وزرا گماشته بود و در انتخاب معاونان وزیر هم دخالت می‌کرد.
به نظر وزیر رفاه دولت نهم، احمدی نژاد با «پول دادن» به نمایندگان مجلس، به آن‌ها «باج می‌داد تا رأی‌ها را بالا و پایین کند».
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn