Warning
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, Component not found.
  • Error loading library: joomla, Library not found.
  • Error loading library: joomla, Library not found.
  • Error loading library: joomla, Library not found.
  • Error loading component: com_content, Component not found.
  • Error loading component: com_content, Component not found.

فراخوان برای پیوستن قشقایی یورد با آذربایجان کبیر ــ ارسلان قشقایی

ادعای مسخره و کثیف عثمان احمدی نماینده تروریسم کردی دست پروده جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تغیر نام استان آذربایجان غربی به کردستان شمالی، این نکته را میرساند که فارسها برای تورکان ایرانی نقشه‌های پریشان تدارک می‌بینند. عثمان احمدی حتی از کردان آذربایجان شرقی نیز سخن گفت و معلوم می‌شود که برای کل آذربایجان نقشه کشیدند نه فقط برای آذربایجان غربی. عثمان احمدی یک کرد سنی مذهبه که طبق قانون صریح جمهوری اسلامی ایران، نه حق استاندار شدن دارد و نه حق ساخت مسجد سنی در تهران.
این نقشه حداقل خاک ماست
آیا یک کرد سنی که حتی اجازه شهردار شدن در شهر خود ندارد، جرأت می‌کند در صحن مجلس، چنان درخواست گستاخانه‌ای بکند؟ حتی یک بچه هم می‌فمهد که درخواست نماینده کرد با چراغ سبز شوونیسم فارس همراه بوده. صدها بار نمایندگان قشقایی خواستند در مجلس ایران بر لزوم تشکیل استانی بنام استان قشقایی صحبت کنند ولی مجلس اجازه صحبت نداد. به یاد داریم که دو سال پیش نماینده کرج در مجلس درخواست کرد که استان تورک نشین البرز، آذربایجان نامیده شود که رئیس مجلس میکروفن نماینده کرج را خاموش کرد! حال چطور شده که نه تنها رئیس مجلس میکروفن نماینده کرد را خاموش نکرد بلکه حتی نمایندگان خود فروش تورک نیز اعتراض جدی نشان ندادند! کاملاً مشخصه که یک برنامه از پیش طرح شده بود و نمایندگان تورک هم برای خود شیرینی پیش ارباب فارس، اعتراض چندانی نکردند والا اعتراض نمایندگان تورک شیعه به کرد سنی در ایران کار دشواری نیست. وقتی احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین در مجلس نوار اختلاس میلیاردی برادر لاریجانی را نشان داد، رئیس مجلس حتی اجازه صحبت به رئیس جمهور نداد، پس چرا اجازه رجز خوانی به نماینده کرد را داد؟
اگر قرارست نام استانی عوض شود باید نام استان فارس به استان قشقایی عوض شود زیرا اکثریت جمعیت این استان ملت تورک قشقایی است 
ورشکستگی سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از یکطرف، بعلاوه شکست مذاکرات هسته‌ای که خط قرمز گروه ۱+۵ است، بعلاوه افزایش نارضایتی ملتهای غیرفارس بر علیه شوونیسم فارسی این نکته را برملا می‌سازد که کشور کثیر الملل ایران همانند افغانستان، سوریه و عراق به جنگ داخلی سوق داده می‌شود با این فرق که در آن کشورها پشتونها و اعراب با جمعیت اکثریت توانسته‌اند موقتاً تجزیه کشورشان را به تأخیر اندازند اما ملت فارس ایرانی بعلت اقلیت بودن چنان توانایی را ندارد. یقیناً عمر جمهوری اسلامی ایران پایان یافته و اگر ملتهای غیرفارس طالب استقلالند باید برای نیل به این آرمان آماده گردند. ملتهای غیرفارس ایران بعلل سیاسی فراوان که قبلاً طراحی شده و اکنون هم ادامه دارد، دارای اختلافات مرزی بسیاری بوده و استقلال آنها، با صلح همراه نخواهد بود. اگر ملتی برای جنگ و آزادی خاکش آماده نباشد، یقیناً خاکش توسط همسایه بلعیده می‌شود. ایجاد اختلافات قومی(ملی) یکی از چند شگرد فارسها برای حکومت بر ایران بوده و شاهدیم که حالا نیز برای اختلافات مرزی بیشتر باز هم تلاش می‌کنند.
تجربه ملت قشقایی از سرنوشت دیگر کشورهای تجزیه شده، به این حقیقت می‌رسد که اگر با آذربایجان کبیر و پرجمعیت قدرتمند یکی نشود، مطمئناً توسط همسایگان فارس، بختیاری و اعراب مورد تعرض قرار خواهد گرفت. زیرا حتی یک استان بنام قشقایی یورد موجود نیست تا در موقع تجزیه ایران بخواهیم اعلام وجود نماییم. اقلیم قشقایی تکه پاره ضمیمه استانهای اصفهان، چارمحال و بختیاری، لرستان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، استان بوشهر شده و استقلال خواهی آن دشوار است. اما ما ملت قشقایی برای جنگ بخاطر آزادی خاکمان آماده می‌شویم. اگر رهبران آذربایجان کبیر اراده کنند و ندای اتحاد ملت قشقایی را بپذیرند، خیلی آسان ایندو اقلیم تورک و مسلمان یکی می‌شوند و نقشه این کشور جدید تورک، از قفقاز تا خلیج به اصطلاح فارس (کنگر کورفوزی) کشیده می‌شود.
دولت ایران بخوبی واقفه که از پس قدرت آذربایجان جنوبی بر نم‌یآید، از طرفی دیگر چون منطقه فارس نشین با سرزمین کردها همسایه نیست، فارسها می‌خواهند تا با تقویت تروریسم کردی و ایجاد اختلافات مرزی شدید بین کردها و تورکهای آذربایجان، بین آندو ملت تجزیه طلب جنگ اندازند تا اندکی از فشار آذربایجان بر فارسها کاسته شود. بکرات می‌شنویم که رژیم ایران بعضی حرکات مشکوک بر علیه آذربایجان جنوبی و بنفع کردها انجام می‌دهد. اینها حکایت دارد از آنکه دولت ایران از پتانسیل آذربایجان جنوبی به وحشت افتاده و با ایجاد جبهه جدید جنگ بر علیه آذربایجان جنوبی قصد دارد تا فکر آذربایجان را در سمت غرب مشغول کند تا اندکی از فشار آذربایجان بر فارسها کاهش یابد. اتحاد نظامی آذربایجان و اقلیم قشقایی این پتانسیل را خلق خواهد کرد تا بتوانیم براحتی هم در برابر تروریسم فرصت طلب کردی و هم در برابر تروریسم فارسی پیروز شویم. در مقالات قبلی نیز بعرض رساندم که ترکیه، عراق، عربستان و پاکستان از تجزیه ایران متضرر می‌شوند و یقیناً ممانعت خواهند کرد. تجزیه ایران یعنی تشکیل کشوری بنام کردستان شرقی که مقدمه تجزیه ترکیه و عراق و تشکیل کردستان غربی خواهد بود. تجزیه ایران یعنی تشکیل کشور بلوچستان غربی که مقدمه تجزیه پاکستان و افغانستان و تشکیل بلوجستان شرقی خواهد بود. پس به امید معجزه و کمک همسایه‌ها نباشیم و با اتحاد همدیگر قدرت بیکران ایجاد کنیم. بقول پدرانمان، ائل گوجی سئل گوجی.
فراموش نکینم که اولین قدم در راه استقلال موفق همراه با تأئید سازمانهای بین المللی، انتشار یک نقشه واحد از آذربایجان جنوبی و اقلیم قشقایی که مورد تأئید همه احزاب آذربایجان و قشقایی باشد است. متأسفانه دیده میشود هر وب سایت قشقایی یا آذربایجانی نقشه های متفاوتی ارائه می‌دهند. بعضی از این سایتها توسط جاسوسان فارسها با نامهای جعلی تورکی راه اندازی شده و خود را بدروغ تورک استقلال طلب معرفی کرده و با انتشار نقشه های غلط و غالباً بسیار کوچک از واقعیت، سعی دارند که تصویر کوچکتری از نقشه آذربایجان جنوبی و اقلیم قشقایی به ذهن مردم وارد کنند. بعضیها هم اسم استقلال طلب بر خود گذاشته، در حالیکه نقشه صحیح قشقایی یورد و آذربایجان را نم‌یداند!
سئوال مهم: اگر همین امروز سازمان ملل با استقلال آذربایجان جنوبی و اقلیم قشقایی موافقت کند، کدام نقشه را باید ارائه داد؟! یا خواهیم گفت که شما صبر کنید ما بریم و نقشه واحد بیاریم؟! با حاضر داشتن نقشه واحد از آذربایجان و اقلیم قشقایی هم می‌توانیم آماده استقلال ناگهانی باشیم و هم می‌توانیم جاسوسان فارس رخنه کرده در بین تورکان را شناسائی کنیم. اگر نقشه یک حزب ناشناس بظاهر تورک با نقشه واقعی تأئید شده مطابقت نکند، آن شخص از ما نیست. نقشه واحد مثل اسم شب است. به ضمیمه این مقاله ما ملت قشقایی نقشه ای از قشقایی یورد و آذربایجان جنوبی ترسیم کردیم و منتظر نظرات شما هستیم
منافع اتحاد اقلیم قشقایی با آذربایجان کبیر
۱افزایش جمعیت و افزایش قدرت نظامی برای جنگ داخلی احتمالی در ایران
۲وسیع شدن نقشه آذربایجان کبیر از قفقاز تا خلیج و افزایش توانایی استراتژیک
۳تصاحب جاده ترانزیت روسیه به دریای آزاد که اکنون در اختیار ایران است. (روسیه اگر جاده ترانزیتش به دریای آزاد را از دست دهد، یقیناً تجزیه ایران را وتو خواهد کرد)
۴رسیدن کشور آذربایجان کبیر به دریای آزاد و نداشتن نیاز به گرجستان، ترکیه و عراق. (گفتیم که ترکیه و عراق مانع تجزیه ایران خواهند شد. پس باید از هرگونه اتکا به آنها پرهیز کنیم)
۵صادرات نفت قشقایی یورد بعلاوه صادرات نفت آذربایجان شمالی بعلاوه صادرات نفت آذربایجان جنوبی باعث افزایش قدرت استراتژیک ما خواهد شد. (نیاز دنیای غرب به نفت هر روز بیشتر می‌شود و نیازشان بما نیز محسوس خواهد شد)
۶محاصره اقلیم کردستان توسط دول تورکی که آنان را به اطاعت از ما مجبور می‌سازد
۷مجموع درآمد دو سرزمین تورک، به افزایش درآمد ملی منجر می‌شود که باعث افزایش قدرت اقتصادی و افزایش توجه جهان بما خواهد شد
۸از شمردن مهمترین منفعت بخاطر محرمانه بودنش اجتناب می‌کنم. این منفعت می‌تواند اقلیم قشقایی و در نهایت آذربایجان کبیر را بسیار بسیار در عرصه جهانی مهم کند
تورکان آذربایجان جنوبی و قشقایی باید توجه کنند که با اتحاد ما جمعیتی بیش از ۳۵ میلیون نفر ایجاد می‌شود که با اتحاد آذربایجان شمالی به جمعیتی بالغ بر ۴۵ میلیون نفر می‌رسیم که ژاندارم منطقه خواهیم شد.
اگر فارسها بخواهند خدایی نکرده حتی یک سانتیمتر از خاکمان را بگیرند، کافیست که فرودگاههای تبریز و باکو مانع پروازهای اقلیم فارس به اروپا شوند. شهر استراتژیک تبریز با داشتن کنترل بر جاده بین المللی سنتو، جاده ابریشم (مسیر چین به اروپا)، قطار آسیا به اروپا، فرودگاه بین المللی تبریز، کریدور کل پروازهای اروپا به آسیا و جنوب شرق آسیا می‌باشد. فقط موقعیت استراتژیک شهر تبریز می‌تواند دشمنان ما را بزانو درآورد. دوستان من مطمئن باشید که اگر متحد شویم، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند زیرا به یاری خدا ما تورکان امکانات استراتژیک بسیاری داریم. حتی یک سانتیمتر از خاکمان را دشمن نمی‌تواند صاحب شود زیرا گلویش را با انبر استراتژیک خفه می‌کنیم و اگر لازم شد با جنگ خفه اش می‌کنیم. آیا یادتان است که صولت الدوله قشقایی قشونی با بیش از ده هزار چریک بکمک ستارخان فرستاد. ما همان ملت هستیم. بعضاً بغلط می‌گویند که ایل قشقایی اسلحه اش را از دست داده. برادران و خواهران آذربایجانی من بدانید که ما ملت قشقایی نه از اسب افتاده ایم نه از اصل. آن حرفها را دشمن بقصد دلسردی ما می‌گوید. فراموش نکنید که اسلحه، اسباب بازی ایل قشقایی است. فرزندان صولت الدوله و رئیس علی دلواری را از جنگ نترسانید زیرا نمی‌توانید شیر را از جنگ بترسانید. قشقایی یورد همه چیز ماست. قشقایی یورد خاک ما، ناموس ما، اجداد ما و کشور ماست. یاشاسین قاشقایی یورد و بویوک آذربایجان یوردی
ارسلان قشقایی
map azarbaijam& qashqay

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn