چرا حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور شد؟- آتابای همدانلی

ملا حسن روحانی با نام اصلی «حسن فریدون» مانند دیگر ملاهای رژیم آخوندی ایران با نام مستعار یا بهتر بگوییم نام جعلی وارد سیاست ایران شد. قبلاً هاشمی بهرمانی با نام جعلی هاشمی رفسنجانی و خامنه حسینی با نام جعلی خامنه ای هم نشان داده بودند که رهبران جمهوری آخوندی ایران همه علاقه به اسامی جعلی دارند تا هویت واقعی و بد نام گذشته خود را مخفی کنند.
حجت الاسلام حسن روحانی یکشبه درست چند روز قبل از شرکت در انتخابات نمایشی ریاست جمهوری، آیت اله شد!!!! درست همانند حجت الاسلام خامنه ای و رفسنجانی که یکشبه نیز آنها آیت اله شدند و نشان دادند که دروس بظاهر اسلامی حوزه فضلیه قم کاملاً بدون حساب و کتاب است.
حجت الاسلام ملا حسن روحانی در زمانیکه نماینده مجلس بود و در تهران زندگی میکرد، از دانشکاه گلاسکوی بریتانیا مدرک دکتری افتخاری گرفت!!!! و ادعای رئیس جمهوری قبلی یعنی احمدی نژاد را اثبات کرد که در نظام جمهوری آخوندی ایران، مدرک دانشگاهی فقط یک تکه کاغذ پاره است و در بازار خرید و فروش میشود و هیچگونه اعتبار علمی ندارد.
سمتهایی که ملا حسن روحانی تاکنون داشت بدین قرار است:
1 . در ماجرای ایران گیت، که هیئت آمریکائی بریاست مک فارلین با مقامات جمهوری آخوندی ایران در تهران مذاکره داشتند، نماینده طرف ایران، ملا حسن روحانی بود. البته مقامات آخوندی ایران سعی داشتند تا مذاکرات مخفی بین ایران و آمریکا را مخفی نگه دارند اما با افشاگری آیت اله منتظری، آبروریزی بزرگی برای رژیم آخوندی ایران فراهم شد.
2 . حسن روحانی مأمور خرید اسلحه آمریکایی در زمان جنگ عراق و ایران بود.
3 . حسن روحانی سمت های دیگری چون؛ مسئول اطلاعاتی ارتش، نماینده مجلس، رئیس کمیسیون دفاع، نایب رئیس اول مجلس، رئیس کمیسیون سیاست خارجی، رئیس نظارت بر صدا و سیما، نماینده خمینی در شورای امینت، مسئول تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده داشت.
  با اندک دفت میتوان فهمید که پستهای ملا حسن روحانی بیشتر در مدار اطلاعاتی و امنیتی بود. ملا حسن روحانی از مخالفان سر سخت نخست وزیر سابق میر حسین موسوی بود و زمانیکه حتی خمینی از میر حسین موسوی حمایت میکرد، ملا حسن روحانی در مجلس به نخست وزیری میر حسین موسوی رأی مخالف داد. جمع بندی این مسائل نشان دهنده آنست که ملا حسن روحانی جزئی از تیم مذاکراه کننده پشت پرده ایران با آمریکا بود. در ضمن حسن روحانی از دشمنان سرسخت جنبش سبز و میر حسین موسوی است. بنابراین در این برهه از دوره بن بست رژیم آخوندی فارس، که تمام درهای بین المللی برویش بسته شده است، تنها امیدشان ملا حسن روحانی بود. کسیکه پشت پرده بارها با مقامات آمریکائی مذاکره داشته و با آنها معامله کرده و آمریکائیها او را دلال خودشان میدانند. در ضمن با ایجاد تفرقه و جدایی بین مسئولان رژیم آخوندی و تشکیل جنبش سبز، وحشت زیادی بر اندام خامنه ای افتاده است. بنابراین مجبور شدند ملا حسن روحانی که دلال پشت پرده رژیم آخوندی با آمریکا بود را سر قدرت آورند. حسن روحانی مورد اعتماد آمریکا است و از طرفی دشمن سر سخت میر حسین موسوی نیز است. تمام امید رژیم پوشالی آخوندی فارس بهمین ملا حسن روحانی بسته است. اما ملا حسن روحانی نیز در مذاکرات هسته ای بین ایران و جامعه بین الملی شکست خورد و مشخص شد که حتی مهمترین عضو اطلاعاتی رژیم ایران که دلال آمریکاییها نیز است، بی کفایت شده و از دست او نیز کاری برنیامد. بنابراین اثبات میشود که رژیم آخوندی فارس در حال اضمحلال و نابودیست و عمرش به پایان رسیده و ملل غیرفارس اسیر ایران باید برای تجزیه ایران و استقلال خودشان آماده شوند.
https://www.facebook.com/pages/%D8%A2%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C/635008053288067
آتابای همدانی از کشور جمهوری آزربایجان جنوبی و شمالی
    
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn